| 000 | 01817nam a2200265 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 990416s1993 sp g spa | ||
| 017 | _aM.18.421-1999 | ||
| 020 | _a8486235758 | ||
| 080 | _a37 | ||
| 100 |
_aPerera Mezquida, Juan _eaut _9176150 |
||
| 245 | 0 |
_aSindrome de Down _b: Programa de acción educativa _c/ Juan Perera Mezquida |
|
| 250 | _a3ª ed | ||
| 260 |
_aMadrid _b: CEPE _c, 1993 |
||
| 300 |
_a435 p. _c; 24 cm |
||
| 490 | 0 |
_aEducacion especial _v; 3 |
|
| 505 | _aÍndice e prólogo | ||
| 520 | 3 | _aEste libro é un eficaz instrumento de consulta no quefacer diario de profesores e pais, e unha obra básica para a elaboración de programas concretos de desenvolvemento individual para os afectados pola síndrome de Down e para os discapacitados en xeral. Presenta o proceso de deseño e colaboración dun programa sistemático de acción educativa, a súa aplicación durante catro anos a unha poboación de 58 suxeitos afectados pola síndrome de Down en catro xeracións distintas (5, 6, 7 e 8 anos) e os resultados desta investigación, que se levou a cabo no centro "Príncipe de Asturias" que dirixe, en Baleares, o doutor Juan Perera. Este volume, en consecuencia, non pode faltar na biblioteca dos centros de integración, dos centros específicos, dos equipos de apoio e dos pais con fillos con discapacidades. Porque non é un traballo teórico senón o resultado da experiencia e está avalado por un estudo lonxitudinal e por un rigoroso estudo estatístico realizado no Departamento de Psicoloxía Experimental da Universidade de Barcelona. | |
| 521 | _aADU | ||
| 650 |
_aDiscapacidade _96944 |
||
| 650 |
_aDesenvolvemento cognitivo _9176153 |
||
| 650 |
_aSíndrome de Down _9300820 |
||
| 700 |
_aAragó, Joaquín _eaui _9300821 |
||
| 997 | _e2 | ||